Google Ads

Stort nedtællingsbanner på Google Analytics

By |03-05-2023|Categories: Google Ads|

Her to måneder før Google Analytics stopper med at behandle data på Universal konti, vil Google Analytics sikre sig, at alle får beskeden ved at sætte et stort rødligt banner med en dommedags nedtælling midt på siden, når man åbner sin Analytics konto. Beskeden lyder: "Denne ejendom stopper med at behandle data fra og med den 1. juli ...

Produkter afvises i GMC grundet billedfilnavne

By |01-05-2023|Categories: Google Ads|

Flere og flere CMS-systemer tilbyder WebP massekonvertering - det betyder at du med ét klik kan konvertere alle billedfiler på din webshop. Der kan dog være et lille problem ved at benytte denne funktion, for indeholder et af dine billednavne mellemrum, når det konverteres til WebP formatet, ja så vil det ikke blive godkendt af Google Merchant center. ...

Guide til annoncørverificering

By |21-04-2023|Categories: Google Ads|

Annoncørverificeringsprogrammet fra Google er lavet med det formål om at samle og strømline verificeringsprocessen af annoncører og virksomheder. Dette med henblik på at gøre det enklere og lettere for dig som kunde, at annoncere på Google. Programmet består af en række trin, som man skal følge og gennemføre - En proces der godt kan være lidt kompleks, hvis man ...

Performance Max

By |31-05-2022|Categories: Google Ads|

I december 2021 lancerede Google den fuldautomatiske kampagnetype Performance Max - også kaldet ’Maksimal effektivitet’. Performance Max (forkortet PMax) giver annoncører mulighed for at annoncere på alle Googles kanaler herunder Youtube, Display, Search, Discovery, Gmail og Maps i én samlet kampagne. Indtil videre har Performance Max været en black box, og med dette menes, at man har minimal indsigt ...