Display annoncering

Med display annoncering på Google Displaynetværk opnår du solid og skalerbar eksponering på eksterne hjemmesider med dit budskab. En af de mange styrker ved at annoncere på det omfattende Displaynetværk er mulighederne for omhyggelig segmentering.

En anden bemærkelsesværdig fordel er, at eksponeringen på de eksterne sider der benyttes, ofte er langt mere omkostningseffektiv, end individuelle køb på hver enkelt side.

Vi administrerer din annoncering og giver dig fuldt udbytte af annoncebudgettet!

Google premium partner

KompetenceKanalen A/S er Google Partner Premier bureau.

Få hjælp til online synlighed i dag

I Google Displaynetværket har man mulighed for mange forskellige bannertyper, både i format og størrelse. Vi arbejder typisk med bannere i følgende formater: HTML5, JPG, PNG og GIF.

De mange annoncemedier benytter bannere i forskellige størrelser og formater. Vi hjælper og guider dig til at vælge de mest almindelige bannerstørrelser ud fra din målgruppe og annonceplacering.

Målretning

Målretningen af annoncering på Displaynetværket er ekstrem vigtig. Man kan hurtigt bruge mange unødvendige annoncekroner på at eksponerer sit banner for et segment der ikke har interesse i virksomheden eller dens produkter og ydelser. Med Googles Displaynetværk har man mange muligheder for at skræddersy sin målretning, både i forhold til demografi og geografi. Man har desuden mulighed for at matche indholdet af budskabet med de hjemmesider banneret bliver placeret på. Dette kan gøres helt ned til det enkelte domæne.

Det er også muligt at målrette sine kampagner mod in-market målgrupper, hvor besøgende har en bestemt profil og adfærd der matcher din virksomheds kundesegment.

Vi tilbyder naturligvis også rene remarketing bannerkampagner og dynamiske remarketing kampagner. Alle kampagnetyper kan kombineres efter behov. Vi vejleder dig gerne om den mest hensigtsmæssige display annoncering.

Målretningen af annoncering på Displaynetværket er ekstrem vigtig. Man kan hurtigt bruge mange unødvendige annoncekroner på at eksponerer sit banner for et segment der ikke har interesse i virksomheden eller dens produkter og ydelser. Med Googles Displaynetværk har man mange muligheder for at skræddersy sin målretning, både i forhold til demografi og geografi. Man har desuden mulighed for at matche indholdet af budskabet med de hjemmesider banneret bliver placeret på. Dette kan gøres helt ned til det enkelte domæne.

Det er også muligt at målrette sine kampagner mod in-market målgrupper, hvor besøgende har en bestemt profil og adfærd der matcher din virksomheds kundesegment.

Vi tilbyder naturligvis også rene remarketing bannerkampagner og dynamiske remarketing kampagner. Alle kampagnetyper kan kombineres efter behov. Vi vejleder dig gerne om den mest hensigtsmæssige display annoncering.