Din trafik er unik, og hvad der virker for andre hjemmesider, virker ikke nødvendigvis for din.
Lad os hjælpe dig
For altid at skabe de bedste resultater tager vi hos KompetenceKanalen datadrevene beslutninger. Derfor gennemgår og optimerer vi altid dine værktøjer, så vi sikrer os at få indsamlet de rette data, at måle på aftalte KPI’er og fremstille dataene på en letlæselig måde. Vi hjælper også gerne med at oprette og implementere webanalyseværktøjer, således at din hjemmeside kan få det bedst mulige udgangspunkt til datadreven succes.
Webanalyse eksempel
Hvis du har en webshop, er dit mål typisk at sælge flere produkter. Ved hjælp af specialudviklede webanalyseværktøjer kan vi undersøge hvilke produkter, der specifikt performer bedst og hvilke, der måske halter lidt bagefter. Dette datadrevne grundlag gør det muligt for os at optimere både hjemmesiden og marketingkampagner på netop de elementer, der har den største effekt for din forretning.
Nedenfor kan du se nogle af de mange elementer, vi undersøger gennem vores webanalyseværktøjer:
Webanalyse eksempel
Udvikling
Det er vigtigt at fortsætte webanalysen i takt med, at jeres virksomhed vækster. Måske har I fået et bedre overblik over jeres KPI’er eller fundet frem til en ny salgskanal, der fungerer bedre, end hvad I indledende havde tænkt. Vi følger derfor løbende op på ændringer og udsving i dataene og påpeger både faldgruber og optimeringsmuligheder.
For netop at opnå det bedste samspil mellem Googles produkter, har vi specialiseret os indenfor alle Googles analyseværktøjer, som Google Tag Manager, Google Optimize, Google Search Console osv.