Hjemmesideanalyse

I et konkurrerende onlinemarked er det vigtigt at indsamle data omkring din hjemmesides trafik. Men gør du nok med denne data, og aflæser du det korrekt? Vi tør godt love, at et firma der tager datadrevne beslutninger, vil opleve mere succes end de, der blot følger “strømmen”.

Din trafik er unik, og hvad der virker for andre hjemmesider, virker ikke nødvendigvis for din.

Lad os hjælpe dig

For altid at skabe de bedste resultater tager vi hos KompetenceKanalen datadrevene beslutninger. Derfor gennemgår og optimerer vi altid dine værktøjer, så vi sikrer os at få indsamlet de rette data, at måle på aftalte KPI’er og fremstille dataene på en letlæselig måde. Vi hjælper også gerne med at oprette og implementere webanalyseværktøjer, således at din hjemmeside kan få det bedst mulige udgangspunkt til datadreven succes.

Kontakt os og øg din online synlighed i dag

Webanalyse eksempel

Hvis du har en webshop, er dit mål typisk at sælge flere produkter. Ved hjælp af specialudviklede webanalyseværktøjer kan vi undersøge hvilke produkter, der specifikt performer bedst og hvilke, der måske halter lidt bagefter. Dette datadrevne grundlag gør det muligt for os at optimere både hjemmesiden og marketingkampagner på netop de elementer, der har den største effekt for din forretning.

Nedenfor kan du se nogle af de mange elementer, vi undersøger gennem vores webanalyseværktøjer:

  • Fremhæves fokusprodukterne nok på forsiden?

  • Findes der delmål til fokusprodukterne, vi kan måle og optimere på?

  • Skal der opsættes A/B split tests for at måle på hvilken landingsside variant, der performer bedst?

  • Skal marketingkampagner justeres?

Webanalyse eksempel