Brugeradfærd

Vil I gerne kunne kigge jeres besøgende over skulderen?

Med kendskab til brugeradfærd er det langt nemmere at få bedre konvertering på jeres hjemmeside.

Det kræver måling af brugeradfærd og omhyggelig analyse, for at få et sandfærdigt og brugbart indblik der kan benyttes som grundlag for fremtidige rettelser. Det handler om at få faktuel viden om kunder. På samme måde som jeres betalende kunder ønsker at modtage deres nyligt indkøbte produkt fra jeres webshop snarest muligt, sidder I som virksomhed og afventer et afkast genereret af de medier I køber markedsføring hos.

Ville det ikke være optimalt, hvis I kunne sidde ved siden af hver eneste af de mange besøgende/potentielle kunder, som hver dag rammer jeres webshop og klikker rundt derinde? Forestil jer at kunne iagttage deres adfærd, at kunne se hvorfor de f.eks. ikke følger det spor af de brødkrummer, I har lagt til dem, for at lede dem til pandekagehuset.

Tænk hvis I kunne se deres ihærdige forsøg på at finde lige netop det, de indledningsvis søgte efter. Det, som ville opfylde deres købsbehov, på præcis jeres webshop? Den indsigt er uvurderlig for at kunne opretholde en favorabel digital strategi og deraf omsætning. Med denne værdifulde indsigt, bliver man i stand til at korrigere potentielle kunders rute og adfærd fra første klik til indkøbskurven og den endelige betaling.

Det handler med andre ord om, at gøre vejen fra behov til det endelige salg så kort og ukompliceret som mulig!

Vil I gerne kunne kigge jeres besøgende over skulderen?

Med kendskab til brugeradfærd er det langt nemmere at få bedre konvertering på jeres hjemmeside.

Det kræver måling af brugeradfærd og omhyggelig analyse, for at få et sandfærdigt og brugbart indblik der kan benyttes som grundlag for fremtidige rettelser. Det handler om at få faktuel viden om kunder. På samme måde som jeres betalende kunder ønsker at modtage deres nyligt indkøbte produkt fra jeres webshop snarest muligt, sidder I som virksomhed og afventer et afkast genereret af de medier I køber markedsføring hos.

Ville det ikke være optimalt, hvis I kunne sidde ved siden af hver eneste af de mange besøgende/potentielle kunder, som hver dag rammer jeres webshop og klikker rundt derinde? Forestil jer at kunne iagttage deres adfærd, at kunne se hvorfor de f.eks. ikke følger det spor af de brødkrummer, I har lagt til dem, for at lede dem til pandekagehuset.

Tænk hvis I kunne se deres ihærdige forsøg på at finde lige netop det, de indledningsvis søgte efter. Det, som ville opfylde deres købsbehov, på præcis jeres webshop? Den indsigt er uvurderlig for at kunne opretholde en favorabel digital strategi og deraf omsætning. Med denne værdifulde indsigt, bliver man i stand til at korrigere potentielle kunders rute og adfærd fra første klik til indkøbskurven og den endelige betaling.

Det handler med andre ord om, at gøre vejen fra behov til det endelige salg så kort og ukompliceret som mulig!