Facebook annoncering

Folk ser Facebook som en betydningsfuld del af deres liv og som en platform for deres person og deres personlige interesser. Man kan sige at personlige interesser og dermed eventuelt også købsbehov opsummeres her. Da det selvsagt er den enkelte, der former sin Facebook-profil, kan du være sikker på, at du interagerer med personer med en oprigtig interesse for dine produkter.

Det højeste antal brugere – Facebooks helt store styrke

Facebooks største fordel er antallet af brugere, som er online hver dag. Ifølge Danmarks Statistik har Facebook omkring 3.573.000 månedlige brugere i Danmark. 71% af danskerne har en profil på det sociale medie. Facebook er dermed en fremragende markedsføringskanal, der giver dig som annoncør mulighed for at målrette dine annoncer mod personer, der har en interesse i netop din virksomhed eller de produkter, du tilbyder. Hvad enten din målgruppe er kønsbestemt, aldersbestemt, interessebestemt eller geografisk bestemt findes denne type brugere på Facebook.

Udover de mange besøgende, er fordelen ved Facebook, at annonceringen er gjort lettere. Udviklingen af annonceringsværktøjet igennem de seneste år betyder, at det i højere grad er blevet muligt at målrette annoncer ned i de mindste detaljer. Sammenholdt med de mange unikke brugere, bør Facebook som markedsføringskanal indgå som en del af din nuværende og fremtidige markedsføringsstrategi.

Via Facebook hjælper KompetenceKanalen dig med

  • Øget trafik til dit website

  • Eksponering af virksomhedsopslag

  • Fremvisning af produkter i roterende format

  • Eksponering af videoer

  • Øget opmærksomhed til Facebook-side

  • Flere installationer af apps

  • Eksponering til eksisterende kunder med retargeting kampagner

  • Promovering af produkter gennem dynamiske annoncer

Facebook marketing partner

KompetenceKanalen A/S er officiel Facebook Marketing Partner

Lad os hjælpe dig med annoncering på Facebook