Content marketing

Content Marketing handler om at skabe kvalitetsindhold, der giver værdi til modtageren. Det er derfor vigtigt at formidle dit budskab klart og præcist for at fastholde modtagerens interesse.

Orifarm logo Danfoss logo Sengespecialisten logo Orifarm logo Danfoss logo Sengespecialisten logo

Hos KompetenceKanalen er vi eksperter i dette og vi ved, hvordan godt content skal formidles til dine eksisterende og potentielle kunder. Hos os baseres indholdsmarkedsføring altid med baggrund i valid data, så dit indhold har de bedste forudsætninger for at leve sit liv på de rette platforme.

Med en gennemarbejdet markedsføringsplan er det muligt at skabe og vedligeholde stærke relationer til dine eksisterende og potentielle kunder. Dette kan ske gennem en række af medier.

Owned, earned og paid media

Disse tre typer medier skaber til sammen en helhed. Hvert medie bidrager til en komplet digital marketingstrategi. Ovenstående illustration skitserer hvert elements rolle, samt hvordan de arbejder sammen for at danne et sammenhængende marketingmix.

Owned Media

Owned Media er de online platforme, du selv har ejerskab over.

Når du sender content ud på dine Earned Media, henvender du dig oftest til dine eksisterende kunder, og kanalen drives af det content, du sender ud.

Hos KompetenceKanalen kender vi til værdien af at skabe kvalitetsfyldt content, som leverer dine modtagere en nyttig og brugbar viden, der giver dem lyst til at følge med.

Vi skaber content, der engagerer din målgruppe til at foretage en konvertering i form af et køb, en tilmelding eller anden handling, du har defineret som værdifuld for din virksomhed. Vi ved, at salgsbaseret indhold ikke bør stå alene, da det ligeledes er vigtigt at formidle formålet med dit produkt og hvad dine kunder får ud af at handle med dig.

Vi sætter os ind i dit produkt og skaber forståelse for din målgruppes behov. Dette føres ved hjælp af en grundig dataanalyse og en skarp forretningsforståelse. Derved sikrer vi, at dit produkt bliver præsenteret af content, som ikke blot fortæller dets tekniske specifikationer, men også beskriver de emotionelle triggere. Det betyder, at dine leads bliver mødt af indhold, der følelsesmæssigt får dem til at engagere sig i dig og det, du tilbyder.

Owned Media er blandt andet

  • Hjemmesider

  • Blog

  • Sociale medier

  • E-mails og nyhedsbreve

  • E-børger og whitepapers

Earned Media

Earned Media dækker over den omtale, din virksomhed har opnået, eller det content du har fået delt af andre, uden at du direkte har opfordret til det.

Selvom du altså ikke har en direkte kontrol over dine Earned Media, har du med os som samarbejdspartnere mulighed for at skubbe din virksomheds gode omtale i den rigtige retning. Med KompetenceKanalen som en aktiv medspiller sikres du, at din forretning opnår stærke kunderelationer, ved at styrke dine kunders oplevelse i mødet med din forretning.

Earned media er blandt andet

  • Anmeldelser

  • Artikler

  • Delinger

  • Likes

  • Søgemaskineoptimering