Hjem/Referencer/Case | Navnesutten

Case | Navnesutten

Introduktion

Navnesutten har siden 2004 solgt kvalitetssutter med navn fra forskellige kendte brands såsom mam, philips avent og mange andre.

Om det er i dagsinstitutionen, til hjemmet eller andre steder hvor flere børn er samlet vil Navnesutten kunne hjælpe til med at sætte en stopper for problemet med forsvindende og forbyttede sutter samt den unødige overførsel af bakterier børnene imellem.

En navnesut fra navnesutten fås i forskellige farver og modeller og man kan få op til tre linjers tekst på Navnesutten.

Udvalgte resultater

0%
Øget organisk synlighed
0%
Øget omsætning organisk
0%
Øget omsætning på Google Ads

Mål

Vi indgik samarbejde med KompetenceKanalen med en klar målsætning om at skabe mere organisk trafik samt opnå gode placeringer på nøgleord. Derudover var denne målsætning kombineret med et mål om at forbedre performance på Google Ads samt manifestere vores position på markedet.

  • Øget organisk synlighed på udvalgte nøgleord

  • Øget omsætning gennem Google Ads

  • Manifestation af position på markedet