Hjem/Referencer/Case | Guldmann A/S

Case | Guldmann A/S

Introduktion

V. Guldmann A/S blev stiftet i 1980 af Viggo Guldmann. Vi beskæftiger os med udvikling, produktion og salg af velfærdsteknologi til mennesker med funktionsnedsættelse og arbejdsredskaber til deres hjælpere.

Vi har kunder over hele kloden, og de bliver betjent fra vores salgs- og servicekontorer i Danmark, Sverige, Norge, Tyskland, Italien, Frankrig, England, Canada og USA eller via vores distributører, der dækker bredt fra Island i nord til Australien i syd.


Udvalgte resultater

0%
Øget trafiktilstrømning
0%
Reducering i gnm. CPC
0%
Øget CTR
0%
Stigning i konverteringsrate
0%
Øget henvendelsesgrad

Mål

  • Få strømlinet og struktureret vores annonceringskonto

  • Øget eksponering i Danmark på Stepless produkter

  • Forøgelse af kvalitative leads til Guldmann i Norge

  • Reducering af gnm. CPC

LØSNING

Vi startede med at foretage en struktureret gennemgang, af alt data for alle respektive lande. På baggrund af en større dataindsigt, udarbejdede vi en strategisk og struktureret omlægning af Guldmanns betalte annoncer på tværs af de lande / afdelinger. Det gjorde det muligt for vores SEM afdeling aktivt at justere kampagnebud, samt tilføje flere negative søgeord. Derved blev det igen muligt for Guldmann / Stepless at sætte sig i førersædet.

 

Med nyligt øget fokus på aktiv målretning af deres målgrupper på en mere konkret måde, gik Guldmann i større grad væk fra en afventende position i markedet, til i langt højere grad at selektere i lune og varme leads. Med en strømlinet annonceringskonto gav vi Guldmann muligheden for at regne på hvad et lead kostede dem, hvorved de blev i stand til mere målrettet at allokere deres, til dato, største marketingsbudget.

RESULTAT

For Guldmann har det betydet en øget gennemsigtighed i deres databank, hvilket var et stort ønske. De har fået strømlinet deres annonceringskonti, og arbejder nu aktivt med at bearbejde deres leads. Guldmann har opnået en øget efterspørgsel på deres produkter, samtidig med vi har reduceret deres pris pr. Lead.

Efter en stor, fælles og koordineret indsats, kan Guldmanns salgsafdeling bruge deres tid mere effektivt. Ydermere har deres interne marketingafdeling, gennem dybdegående gennemgang af deres databeholdning, fået muligheden for at gennemskue hvilke andre digitale samarbejder der er overflødige. Dette har samlet set givet dem det korrekte billede af hvordan deres marketingsbudget skal allokeres.

 

Hvis du selv er nysgerrig på Guldmanns services, kan du besøge deres hjemmeside på www.Guldmann.com