Microsoft Advertising

Bing Ads udbydes af Microsoft, og er endnu en mulighed for øget synlighed af dine annoncer i søgeresultaterne på både Bing, MSN og Yahoo.

Orifarm logo Danfoss logo Sengespecialisten logo Orifarm logo Danfoss logo Sengespecialisten logo

Selve konceptet bag Bing Ads svarer mere eller mindre til det, du måske i forvejen kender fra Google Ads. Det vil sige, at du løbende og frit kan justere udgiften, og således er denne type annoncering nem at budgettere med. Selvom Bing Ads og Google Ads minder om hinanden, er der alligevel nogle forskelle, og fordelene ved Bing kan du læse meget mere om lige her.

Fordelene ved Bing Ads

Idet Microsoft ejer både Bing, Yahoo og MSN, vil dine Bing Ads blive vist på samtlige søgemaskiner, og dermed opnå en bredt eksponering. På alle platforme kan du målrette annoncerne ud fra både geografiske mål, særlige befolkningsgrupper mm.

På trods af, at Bing er en søgemaskine med mindre rækkevidde end Google, er Bing et voksende netværk, som du ikke kan nå ud til via Google Ads. Vil du gerne dækkes helt ind og nå bredest muligt, anbefaler vi derfor at annoncere på begge platforme. Kun på denne måde vil du nå ud til flest potentielle kunder og dermed få mest mulig trafik. Sidst, men ikke mindst, er det værd at nævne, at konkurrencen omkring annoncepladserne på Bing er mindre, hvilket vil afspejles i prisen. Dette giver Bing Ads sin helt store styrke, nemlig at man ofte vil have en lavere gennemsnitlig klikpris.

Kom igang med Bing Ads allerede i dag

Idet Microsoft ejer både Bing, Yahoo og MSN, vil dine Bing Ads blive vist på samtlige søgemaskiner, og dermed opnå en bredt eksponering. På alle platforme kan du målrette annoncerne ud fra både geografiske mål, særlige befolkningsgrupper mm.

På trods af, at Bing er en søgemaskine med mindre rækkevidde end Google, er Bing et voksende netværk, som du ikke kan nå ud til via Google Ads. Vil du gerne dækkes helt ind og nå bredest muligt, anbefaler vi derfor at annoncere på begge platforme. Kun på denne måde vil du nå ud til flest potentielle kunder og dermed få mest mulig trafik. Sidst, men ikke mindst, er det værd at nævne, at konkurrencen omkring annoncepladserne på Bing er mindre, hvilket vil afspejles i prisen. Dette giver Bing Ads sin helt store styrke, nemlig at man ofte vil have en lavere gennemsnitlig klikpris.

Kom igang med Bing Ads allerede i dag

Hos KompetenceKanalen A/S sidder vi klar til at hjælpe dig godt i gang med Bing Ads, så tøv ikke med at kontakte os, hvis du kende dine muligheder. Det er selvfølgelig helt uforpligtende.

Sådan kommer du i gang med Bing Ads

Måske er du allerede godt i gang med annoncering på Google Ads, og måske tænker du i den forbindelse, om det virkelig er nødvendigt med annoncering på endnu flere søgemaskiner? Selvom Google ganske vist er den mest brugte og kendte søgemaskine, så følger Microsofts Bing rigtig godt med og bliver faktisk også rangeret som en af verdens største søgemaskiner. Derfor er der god grund til også at overveje Bing Ads.

Hvorfor udelukke en omsætningskilde

Selvom markedet på Bing Ads er mindre end Google Ads, er det alligevel af en vis betydning. Hos KompetenceKanalen anbefaler vi aldrig man udelukker en omsætningskilde, da den rigtige meromsætning altid vil styrke både toplinjen og bundlinjen.

 

Det er nemmere end du tror

Bing Ads er nemmere at komme i gang med, end du nok tror. Har du en Google Ads konto, kan du nemlig nemt importere alle dine nuværende Google-kampagner direkte over i din nye Bing Ads-konto.

Du kan naturligvis finde alt den hjælp, du søger hos KompetenceKanalen A/S. Her er vi glade for at kunne tilbyde Bing Ads. Vores Bing Ads specialister sidder klar til at hjælpe dig godt i gang.