Marketing på utraditionelle sociale medier
I slutningen af oktober var vi så heldige at blive inviteret til at holde et oplæg for Dansk Markedsføring Studerende i Aarhus. Aftenens tema var ’Marketing på utraditionelle sociale medier’, og vores oplæg omhandlede det nok mest utraditionelle, nemlig Pinterest. Allerede da vi så deltagerantallet gik det op for os, at der var stor interesse for disse medier, og ...
5 værktøjer til at aktivere dine brugere på Instagram
På Instagram handler det primært om at skabe relationer til sin målgruppe. Det er derfor ikke nok at være til stede på Instagram som e-commerce-virksomhed. Det er vigtigt, at du er proaktiv og lader dit brand være afsender på indhold, der inspirerer dine følgere til at tage aktion. Men hvordan aktiverer du dine brugere? Vi tager dig i hånden ...
Guide til succes på sociale medier
Facebook, Snapchat, Instagram, TikTok og listen fortsætter. Det kan være svært at finde hoved og hale i de forskellige sociale medier, deres fordele, udfordringer og muligheder. For hvor skal du være til stede, hvordan skal du interagere med brugerne, og hvad kræver det af resurser at gøre det hele korrekt? Med dette blogindlæg forsøger vi at skabe et overblik ...
Korrekte billedstørrelser til sociale medier | Formater til SoMe
Det kan være svært at finde frem til de anbefalede formater, både på billeder og video, til de sociale medier. Med denne guide forsøger vi at skabe et overskueligt overblik over de anbefalede formater, og samtidig dele vores erfaringer i forhold til kreative virkemidler. I denne guide finder du både formater og anbefalinger til Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Snapchat ...