Digital strategi

Lær forskellen at kende på gated og ungated content

By |25-05-2021|Categories: Digital strategi|

Når du skal i gang med inbound marketing, er der to termer, du højst sandsynligt hurtigt vil støde på - gated content og ungated content. Disse beskriver, hvilket indhold du tilbyder dine potentielle leads, og hvordan du tilbyder det. Gated Content Gated content er låst online materiale såsom e-bøger, whitepapers, ...

E-mail marketing er ikke ved at uddø – tværtimod!

By |12-05-2021|Categories: Digital strategi|

Den første marketing e-mail blev sendt tilbage i 1978 og den resulterede i omsætning på 13 millioner dollars. Derefter blev denne form for marketing et af det mest brugte marketing kanaler i nyere tid – og det er stadig en yderst relevant kanal, som bruges i ens virksomheds content marketing strategi. Mange mener at e-mail marketing er en old school ...

Sådan kommer du i gang med at producere video til din B2B-marketingstrategi

By |07-05-2021|Categories: Digital strategi|

Video er blevet en essentiel del af en effektiv digital marketingstrategi gennem hele kunderejsen. Du skal derfor lave video, hvis du ønsker at skabe tillid og stærkere relationer til dine B2B-kunder, alt imens du hjælper dem godt videre i deres søgen på løsningerne til deres udfordringer. Men hvordan kommer du i gang med videomarketing, og hvad skal du bruge? ...

Derfor skal B2B-virksomheder investere i digital markedsføring i 2021

By |26-03-2021|Categories: Digital strategi|

og 7 ud af 10 kr. af indkøbernes budget bruges online. Dette viser, at der er et kæmpe potentiale for B2B-handel online. Onlinehandel er blevet den ultimative måde at foretage sine erhvervsindkøb på. Corona eller ej, så forventer man at se en stigning i 2021, hvilket er en god indikation på, at den online B2B-handel er kommet for at blive. ...

Forskellen på Google Analytics og Facebook Pixel Data

By |23-02-2021|Categories: Digital strategi|

I vores branche får vi ofte spørgsmål om, hvorfor Google Analytics og Facebook Pixel rapporterer vidt forskellige antal besøg og salg. Og ofte er det salg, som der kan være meget stor forskel på. Det første vi skal være opmærksomme på er, at de har to forskellige formål, selvom de næsten gør det samme. Google Analytics hovedformål er at ...